Krogen 18/12 skolan 19/12

Hej, som ni har läst så var de krogen igår :D Det var mega kul :D Tack till Hannah, Alfred, Mimmi, Anton, Lovisa, Mikael, Markus, Jennie, Robin? och Frida.

Men de största tacket ska Daniel Strand ha!
Han lovade mig att jag kunde sova hos honom för han skulle också ut igår.
Men det kom saker ivägen för honom så de blev inget för han. Men ändå får jag sova hos honom :D
Åter igen, Tack så sjukt mycker Daniel :D

Efter några timmars sömn så blev jag väckt av morsan som ringde och väckte mig :P Jag vaknade till och med före Daniel :O yes, uppe ur sängen utan huvudvärk :O min tanke "gött inget bakis idag!!" men de fick jag för de.. När jag och strand gick till bussen kom de :/ :P så skolan har varit jobbig idag. Vi hade att läx förhör idag och jag visste vad jag skrev men jag såg inga bokstäver xD ocg huvudvärken blev mer och mer märkbar.. fast de e självförvollat ;)

Sitter nu här och vilar upp mig lite :P

Vi hörs senare!
Peace N Love
Kyssar

Kommentarer
Postat av: JESSICA

det du vill åh det jag kan

2008-12-19 @ 13:38:04
URL: http://jessicathatsme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0