Klippt mig :D

Godag alla läsare :D

Idag efter skolan klippte jag mig :D blec nöjd med de :)

Förövrigt har dagen varit helt ok.
Började med estet där vi skulle presentera vårat arbete där jag har "gjort" ett könsbyte :P Sen hade vi Eco och de e som det är när man har henne :P hon har inte alla hästar inne riktigt xD men idag fick vi besök av rektorn, och nej, vi har inte gjort något dumt. Vi jobbar med förskola, skola och fritidshem och ska redovisa de arbetet med ett rollspel där vi ska ha ett APT möte och då skulle vi ha frågor till vår rektor Harald och så :) de var faktist lite roligt att han kom upp :)

Fast innan Ecos lektion skulle Sandra köra till sjuke Erika och lämna lite böcker så du åkte jag, emelie, jenny och Skarre med. De var askul för Sandra gillar att trycka på gasen och med dne bilen kände man de :D as kul :D

Sen blev de lunch och de var julbuffé :D gott som bara den ;) Sen skulle vi ha de där fi** seminariet som jag jobbade skiten ur mig på igår. Gick bättre än jag trodde faktist men de gick inte bra :( sen var de bara att vänta på idrotten där vi gjorde något skit roligt :D

Efter idrotten blev de snabb dusch för jag skulle klippa mig 15.30 och jag slutade 15.05 :S och jag blev skit nöjd :D bild kommer i morgon tror jag :) sen hörde jag av mig till Sandra för jag ville ha hjälp med julklapp till min kära Camilla<3 så de blev att shoppa lite :) de gick på mellan 200-300 koronor:) sen har jag nästan fixat 1-års present och 18-års present till min Camilla<3 Tack sandra för hjälpen =)

Nu sitter jag här och ska snart duscha =)
Peace N Love
Kyssar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0