Helgen!

Har varit Underbar!!!!!
Vad mer kan man säga...!
Tack för en helt underbar helg älskling<3
 

Fredag kväll
Mötte min Älskling vid kvart i 10 på kvällen för att sedan gå på stan med henne :) De var myspys<3
Sen vid ca 11 tien åkte vi hem o lade oss i  sängen o mös till tvn tills Millan slocknade som vanligt på mitt bröst =)



Lördag
Vaknade vid 12 tiden för vi behövde sova lite :P
Sen åkte vi in till Skövde och matfestivalen 13.50 med bussen. Anledningen till att vi åkte så tidigt var att vi skulle shoppa lite :)
Jag shoppade en skjorta och en "farfars tröja". (bilder kommer)
Millan var tvungen att köpa ett puder, men de hon ville ha var slut så hon köpte nån puder-foundation eller nått sånt xD
Efter shoppingen blev de en fika på Pims =) jag var inte sugen på nått varmt så de blev en Coca-Cola, fast Millan tog en varm o go' Chi-Latte =)

Efter fikan började vår underabra kväll på Matfestivalen =)
Vi fick se att Zara Larsson (som vann Talang 2008) sjöng på stora scenen och var tvungna att titta klart och sen efter skulle både Sebastian Kranz och Zara skriva autografer, och jag o Millans tog i kö i 30-40 minuter för att få två autografer till hennes syrra... vet inte varför jag gick med på de men xD fast i kön träffade jag ju lilla Simon (Kotka) som kom o hälsade lite :D
Timmarna gick o vi träffade massor med folk som jag kände, tex. Emelie o Sebbe, Mats o Camilla, Morfar o Birgitta, Marko mm.

Hela denna helg har varit så j**la Underbar Älskling <3 vet inte hur jag ska tacka dig :)
Vi blev hämtade lite efter 11 då jag blåst grönt för 4:de gången under helgen *stolt* men jag får ändå inte dricka pga körtelfebern "/

Väl hemma blev de sängen för Millan mådde jätte dåligt (förkylning) och hon deckade nästan på en gång (på mitt bröst), du är så himla gullig när du sover baby <3



Söndag
Vaknade vid 10-11 idag då vi inte kunde sova längre helt enkelt... Kändes redan då att denna dag inte skulle sluta bra... "/
När vi duschat o ätit o så blev de till att inte göra nått som vanligt sista dagen.. kollade på tv gjorde lite allt kändes de som. Men vid halv 4 åkte vi in till farmor o farfar där vi var tvunga att vänta på buss till rese för att millan skulle åka :( Hos farmor o farfar tittade vi på "Beck, flickan i jordkällaren" och när den var klar blev att gå till bussen.

På pärongen blev de ett jobbbigt farväl idag "/ väldigt starka känslor visades där... Saknar dig som fan Älskling <3
När väl tåget hade lämnat Skövde fick jag en sten i magen som var minst 10 m i diameter och vägde minst 10 ton asso, mådde så jävla dåligt, gör de nu med.



Sitter här o gör inget, ska snart sova för jag är slö efter helgen, var en väldigt jobbig helg, kände att jag inte orkade riktigt, har inte hunnit o bli frisk än :(

Ha de fint folk, hörs

Peace and Love

Kommentarer
Postat av: Koffe

hmm hur ser en farfarströjja ut? :O

2008-09-01 @ 00:09:28
Postat av: Din underbara flickvän;)

Naw älskling..tack för en helt underbar helg:)<3<3 längtar redan ihjäl mig efter dig<3<3 Älskar dig så fruktansvärt mkt... jag kommer alltid alltid alltid att vara din<3<3<3

2008-09-01 @ 12:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0