22 . 10 . 09

Sry att jag inte har skrivit något här på ett tag.. Men tiden är jobbig att få ihop..
Mår inget vidare.. Känns som jag håller på att få magsår.. Jag stressar upp mig för minsta lilla och kan inte vara lugn en stund, om jag är de så somnar jag direkt. Och nu inför helgen har jag 3 matcher på lördag som är skit tråkiga, men en rolig match på söndag =) Tänkte jag skulle kunna byta bort dom matcherna i helgen för att få tid och lugna ner mig och så. Men de gick inte för de finns inga domare som kan ta matcherna åt mig..

Jag tänkte att jag skulle åka med mamma, pappa och syster till Uppsala för att varva ner och ta de lugnt. Dom ska nämligen åka upp dit på lördag och kommer hem på söndag. dom ska nämligen hämta hem vår lilla hund som kommer hit :D Och dom ska samtidigt bo hos pappas kompis där uppe.. Jag tänkte de skulle åka med för att ta de lugnt och varva ner.. Men de sket sig kan jag ju säga!! :'(

Så de blir återigen en helg ensam hemma.. Om ni vill får ni komma och göra mig sällskap :)

Dags att göra annat!

Peace N Love

Over N Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0