4/5 2009

Yes, då var de bokat. Mitt första EVK (Elev vårds konferens). Med rektor, lärare, syo och massa folk.. bara för att skriva på ett papper om förlängd studier.. Men nästa torsdag klockan 8 iaf är de..
Idag har de varit en jobbig dag, mycket spring överallt och efter lärare hit och dit... sen VC för att träffa en puckad distriktssköterska :S :@ sen vidare hem för att senare åka och jobba...



Jag trodde jag hade allt klart inför min framtid..
Jag trodde helt fel..
Men det kanske är så det är att ta dagen som den kommer..
Vad vet jag, vad vet jag?!
Just nu är min framtid krossad av en jävla sjukdom..
Varför just jag när jag väl kommit på vad jag vill göra med livet och allt som hör till?!?!
AARRHH!!!
Som tur är har jag mina kompisar!!
Erika, Elin, Sara alla ni som känner mig innerst inne!! Vad vore jag utan er?!
Ni betyder så sjukt mycket för mig, ni finns alltid där och lyssnar :)
Släkten, vad vore jag utan er?!




Peace N Love  ♥

Over N Out

Kommentarer
Postat av: matilda

Sv: Hoppas det löser sig. Med mig är det jättebra. Kram

2009-05-04 @ 22:32:21
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: sara

naaw du är väl för gullig matte :D vad hade jag tagit mig till utan dig :D du får en alltid att le :D



du är lätt en av mina bästa vänner :D

2009-05-05 @ 10:04:37
URL: http://saraisdashit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0