Sorry

Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdatering som varit under helgen.. och i går..
I dag började dagen segt på jobbet och de var inte mycket att göra åt vädret så vi fick vara inne..
Sen kom solen och då blev de rensning av ogräs och gräsklippning =)

Efter jobbet var de lugnt fram tills jag skulle gå på fotboll Ulvåkers IF - IF Heimer (div.3). Jag fick ett ryck och ville testa mitt nya objektiv jag köpt 70-300 mm :D så jag tog med min kamera och tog lite bilder.. då fick jag veta att webmaster i UIF ville ta del av mina bilder och de fick han.. Bilden han valde blev nyligen publicerad på
www.ulvakersif.r.se . Det är den andra bilden uppifrån sett. Vem vet, jag kanske ska börja fota lite idrott nu :D har varit sugen på de tidigare, men har inte riktigt tagit tag i de förrens nu. Och jag fick många fina bilder :) Lägger upp några av de bästa oredigerade senare i veckan när jag sitter vid den andra datorn.

Nu är de dags att sova så jag orkar med morgondagen =)


GLÖM DINA BESKYMMER, I MORGON KOMMER NYA!

OVER n OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0