Jobbet

Idag var de en vanlig dag på jobbet.. Trodde jag!
Jag skulle gå till sandlådan och fortsätta rensa.. men då stoppade farsan mig.. Han sa att jag skulle plocka lite skit.. och med skit menar vi skräp. Men i dag var de bokstavligt talat SKIT!!
Det är nämligen så att en gubbe som är alkis och alltid liftar brukar stanna till i Stöpen. Och han har hittat ett bra hörn där han kan kissa om han blir nödig.. Och de hade jag han gjort igårkväll med.. men nu hade han inte bara kissat, han hade även bajsat!!!!

Som jag skrev tidigare trodde jag det var skräp och fick veta att de var skit.. INTE LITE HELLER!!!!!!!!!!!
Stor jävla hög låg de där.. (Har ni "tur" och min mobil vill som jag lägger jag upp en bild) och de luktade inget när man stog brevid.. för de hade blivit en lite hinna på utsidan.. men innuti var den VÄLDIGT klenig och de luktade förjävligt.. Jag säger att de var tur att de var innan frukost och inte efter.. då hade jag fått upp all frukost, men de slapp jag nu, som tur va.

Men mycket mat blev de inte den dagen.. Farsan och den andra jag jobbar med snackade om de där bajset vid varje måltid och förstörde för mig... Jobbigt värre..

PEACEnLOVE

OVERnOUT

Kommentarer
Postat av: Agge

HAHAHAAAHA va faaan finns de för folk xD hahahha

2009-07-17 @ 21:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0