Tjolahopp

Hej på er!

Kvällen igår blev väldigt lyckad :D Tack Robbin för att jag fick följa med på VIPen :D
Jag träffar alltid massa gamla skolkompisar när jag är på korgen =) alltid lika kul och träffa alla igen =)
Tyvärr så blev jag för full för att må bra idag, min längsta baksmälla har jag haft, hela dagen!!! fyy fan asso. Gårdagen var ritkigt kul men jag blev alldeles för full. När jag kom hem satte jag mig på toa och somnade, sen när jag vaknade börja jag spy också, inte kul alls.

Så idag sjukanmälde mamma mig så jag fick sova ut Lite. De var egentligen mot min vilja för vi hade Estetisk verksamhet imorse :) så jag kom lagom till vår andra lektion som var utan lärare, och det märktes. ingen jobba haha.
Hela dagen har varit så seg så jag vet inte vad..

Nu är det dags för sängen för mig=)
Är sjukt trött efter gårdagen :P

Peace N Love
Mattias

Kommentarer
Postat av: Daniel

Oj så han super!



Duktig pöjk!

2009-01-14 @ 21:52:22
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Du skrev nåt om någon frågestund? Eller? ^^)



Hmm, inte så najs att vara bakis... En vardag?! Fy på dig :-D

2009-01-15 @ 15:05:57
Postat av: Eriika

Vadåför minne?! :O

2009-01-16 @ 22:06:02
URL: http://erikaaberg.blogg.se/
Postat av: Matilda

träningen flyter.. allt flyter faktiskt! hur är det själv?

2009-01-18 @ 22:13:34
URL: http://elitcyklist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0