15/2 2009

UPDATE!
I morgon börjar praktiken :) Ska bli skönt faktist. Jag börjar klockan 16.00 i morgon eftermiddag, det känns skönt :)

Snart dags för sängen också :P

Sov gott alla<3
Peace N Love♥


Godagen!
Igår hade jag Väldigt kul :D Jag dömde en avslutningsdag i handbollen hemma i klubben, sen blev de snabbt hem och tvätta av sig lite snabbt och vidare in till Skövde och släppa av syster vid Arenan för hon skulle gå på handboll, jag åkte vidare till Maxi där jag träffade Mrs. H och Mr. A :) Sen vidare ner till Erika =) Vi kollade lite på tv och spelade Sing Star mot hennes syster och mamma :P vi förlorade :( Sen kom Mr. R och vi kollade ännu mer på tv =) Efter ett tag kom Mr. L och vi åkte ut och åkte med hans och Mr. R's bil :D Vi åkte totalt 14 mil. Kom hem till Erika igen vid 3-4 tiden på morgonen :D då slocknade jag och Erika med en gång :P hon i sin säng och jag nere på soffan xD Vaknade mellan 11 och 12 av att en hund står och slickar mig i ansiktet :P Så de blev att gå upp och klä på sig :P Sen var jag kvar hos Erika till va 14-tiden då min pappa kom och hämtade mig :) vi åkte till Skärvalången för att se om isen var bra att pimpla på :) de var ca 40 cm is så dne duger bra :D

Nu väntar jag på att Beck ska börja så jag kan somna bra hehe

Peace N Love♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0