Hejhopp

Du är kär nu - vet inte
Du har sårat nån så de börjat gråta - tyvärr
Nån har sårat dig så du börjat gråta - kan man säga...
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - jupp
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - nästan
Du har haft ett förhållande som varade över två år - nepp


ÄRLIGHET

Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - jo
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - jo
Jag har smygit ut utan lov - inte vad jag kommer ihåg :P
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - inte vad jag minns
Jag har en hemlighet som ingen vet - kanske?
Jag har fuskat i ett spel -  vem har inte de? :O
Jag har struntat i ett prov - ETT prov?? :O


DÅLIGA TIDER

Jag har druckit alkohol - Inte idag, men klart man druckit de
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - beror på vilken månad
Jag kan inte svälja piller  - jo med läsk
Jag har tagit mediciner mot depression - nopp
Jag har anorexi och/eller bulimi - inte ens nära
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - Då jag hade körtelfeber
Jag har vaknat gråtande - av någon dröm
Jag har somnat gråtande - har hänt

DÖDEN

Jag hatar begravningar - har ej varit på någon *peppar peppar*
Jag har sett någon dö - nopp
Någon nära till mig har försökt begå självmord - Tyvärr
Någon nära till mig har begått självmord - nepp :)


ERFARENHETER

Jag har tappat bort mig i min hemstad - på fyllan xD
Jag har sett en fallande stjärna - Jupp
Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna - har väl hänt.
Jag har tryckt på alla knappar i en hiss - har jag nog gjort nån gång
Har sparkat en kille mellan benen - inte med flit
Har hoppat fallskärm från ett flygplan -tyvärr
Har lekt sanning eller konsekvens - några gånger, ja
Druckit en hel liter mjölk på en timme - kanske inte en timma men några timmar
Jag har medverkat i en teater - har ju gjort de
Har träffat någon från internet i det verkliga livet - har hänt
du har fångat en snöflinga med tungan - EN snöflinga? :O
Jag har suttit på ett tak på natten - inte vad jag minns nee
Jag har aprillat någon - hmmm...
Jag har åkt taxi -  varje dag jag jobbar
Jag har ätit sushi - inte än
Jag har åkt snowboard - haha jag på en sådan sak :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0