28/4

Inte min dag alls.. får hoppas den blir bättre..
Fått veta nu att jag troligtvis inte kommer att hinna göra klart mina svenska saker i tid och kommer få ett IG i Svenska B, inget jag ser fram emot direkt!!! Ska till rektorn och prata med mina mentorer, rektorn (så kalrt), svenska läraren och programchefen om hur vi ska lösa detta.. får hoppas de blir något bra.
Men  men... annars idag har vi redovisning om shia och sunnimuslimer.. Sen klockan 3 ska jag vara på LSS-kontoret i Skövde för att möta min eventuellt kommande kontaktperson :) Får hoppas de blir så kanske denna dagen kan bli bra..
Sen vid 5 ska jag Emil och Robbin åka till billingehus och klättra lite i kursen fritidsverksamhet...

Peace N Love ♥

Over N Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0