Design

Denna blogg är för nuvarande under uppdatering vad gäller designen, ursäkta röran!
hehe skämt o sido. Jag har bestämt mig för att piffa upp min blogg lite för att få tjäna lite pengar på de =)
Håller på som ett svin på  dagarna o fixar o donar med de, hehe.
För övrigt så har dagen varit jobbig, farit fram och tillbaka till o från skolan, till VC och sjukan..
Ni som undrar så har jag inte fått svar än från röntgen, jag väntar med spänning på de.

När familjen var på maxi så passade jag på att spela på lite matcher, "dagens tips"-kallar jag de:P

Match                             1X2           Odds 
Brynäs - Skelleftiå         1                 1,75
Djurgården - Rögle        1                 1,65

HV71 - Timrå                   1                 1,55
Linköping - Färjestad    1                  1,75
Luleå - Södertälje           1                 2,00
Modo - Frölunda              1                 2,10
Tot. Odds 32,90  insats: 20 kr

Om man ska titta på hur alla matcher slutade så fick jag in alla rätt som man måste ha :D fast efter 3 perioder, om ett lag vinner på förläning blir de inga pengar :( men men, bättre lycka nästa gång =)

Ska se om jag kan fixa lite små saker ikväll till bloggen eller om jag fortsätter nästa vecka för i helgen blir de inte mycket tid till de eftersom jag ska till min ♥SweetHeart♥
får se om de blir något bloggande hos henne, får hoppas på de=)

Dags för sängen snart med =P
Peace n Love
Kyssar


Kommentarer
Postat av: Eriika

Modo vann???!!!

2008-10-16 @ 22:35:36
URL: http://erikaaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0