Förlåt

Kära läsare, ursäkta den dåliga uppdateringen nu under veckan!!

Har så sjukt mycket att göra med skolan och så, då hinner jag tyvärr inte blogga "/
Men en god nyhet :D jag fick mitt lämp igår :D självklart så drog jag och farsan ut direkt när han kom hem =) de gick kanon bra för att vara första gången på väg :) fick "kärringstopp" 2 eller 3 gånger bara, brukar annars få de många mer gånger:P

Något mer positivt farsan vill ut också när jag frågar, nu behöver jag inte tjata på honom :)

Idag var de en ganska soft dag i skolan =) Började med Arbetsmiljö och säkerhet där vi gick genom en PP-presentation och sen började kollade vi på en film som heter "Noth country" =) riktigt bra film asso :D har sett den tidigare. Sen hade vi historia där vi läser i boken och förbereder oss inför ett literatur seninarie, det funkar väl, bara att jag är så seg på att läsa "/

Sen var de dags för lunch time och de serverades svampsoppa :( det var inte något vidare gott kan jag säga.. men men, de fick gå för denna gång. Sen hade jag, emil och robbin typ hål till 2 tiden, maten var vid 11-12.. då skulle vi till SISU på ett möte, för vi ska nämligen starta ett ungomdsråd i Skövde så vi skulle träffa de som hjälper oss med de =)

Efter mötet slutade vi och dags att dra hem.. Efter bussturen hem har jag suttit här typ hela tiden för jag inte orkar något annat :P

Ikväll blir de mysigt med mamma för syrran sara är barnvakt och pappa är på "after work" där dom provar lite viner och så :P så jag och mamma ska kolla på Idol o handboll och så =)

Hörs kanske senare
Peace N Love
Kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0