05 . 11 . 09

Nu måste jag skriva ett långt inlägg, sry måste bli så när man har mycket att berätta :)

I helgen som var, var det en stor händelse i Skövde. Det var Skadevi handbollscup! Självklart dömde jag :D de blev totalt 30 matcher för min del :) Jag träffade nya domare som var trevliga :) träffade domare som jag redan träffat och som är mycket trevliga :)

Sen i tisdags var en underbar kväll! Jag och två domarkollegor var på Lars Winnerbäck när han spelade i Skövde :D helt magisk kväll. Började med käk på American Pizza Today, sen vidare till Arena Skövde!

Förbandet var väl inte de bästa jag hört.. men när väl Lasse kom upp scen var de en magisk stämning i Arenan. Man kunde ta på den!

Så nu ska ag boka konsertbiljetter, hotellrum och tågbiljetter till hans spelning i Linköping den 11/12 -09 :D tills dess ska jag plugga in alla låtar som är med under spelningen :D

Opps, de blev visst inte så långt som jag trodde de skulle bli, nu blev ni glada va? xD

Peace N Love

Over N Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0