2/5

IDAG FYLLER JAG 19 ÅR :D :D :D :D :D :D Grattis på mig!!!

Haha, nee nu ska vi inte skryta för mycket :P 19 är inget kul att fylla. Det händer lixom inget när man är 19. Krogen får man redan gå på, systemet är de 20-årsgärns på och det är nästa år.. Hmm, vad händer när man är 19? Jo, STUDENTEN!!!!!
Sjung om studentens lycka lyckliga dag, låt dom fröjdsas i ungdomens år. Än skrattar hjärtat med friska slag....

Nu är de inte långt kvar.. Men som jag nämt tidigare så kommer jag ju gå kvar höst terminen pga de jag missade under tiden jag var sjuk i höstast.. Jobbigt men sant!

Idag har jag fått ett present kort på Intersport och ett par kalsonger från syrran :P Vi hade nämligen kalas igår hemma. Då fick jag:
2 kok böcker
Bestick-set Bari från Duka
Pengar
en DVD film från min kusin (
hon fick den från McDonalds och tyckte inte om den)

Det är typ allt jag fått vad jag kommer ihåg...

Ska nog knäppa en kall nu och kolla på tv :)

Peace N Love ♥

Over N Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0