21/5 2009 :D :D :D

Igår fick jag veta att mina domarkollega Patrick hade stuckit till Borås för att umgås med våra kompisar från Aranäs Open, utan mig :O Så jag snackade med dom där nere och kom fram till att åka ner idag :D Klockan 10.32 gick tåget från Skövde mot Borås, med byte i Herrljunga :) Klockan 11.53 rullade jag in på Borås station med tåget och där skulle Lisa och Patrick stå och vänta på mig.. Men gjorde dom de?! Nej, jag gick där i typ 5-10 minuter och blev skraj att dom inte hade kommit. Jag ringde Patrick, han svarade inte. Sen gick jag på toa för de behövdes x) Under tiden jag var på toa ringde både Lisa och Patrick. Så då förstog jag att dom var på väg eller på stationen. Som sagt, när jag öppnar dörren ser jag två stora leenden möta mig. De var Patrick o Lisa som hittade mig :P Dom trodde jag hade börjat gå mot stan.. Men vi gick runt lite på stan och tittade, sen kom vi fram till vårat mål, Knalleland :D stort som f*n! Där shoppade jag en randig skjorta med tillhörande slips, ett par shorts och ett par nya solglasögon :D Sen efter en stund kom Anna, en domar kompis från Newbody och Aranäs :) Har inte snackat så mycket innan, men idag blev de massor snack :) Mycket trevlig och söt tjej, den där Anna :)

När vi var klara där tog vi bussen till stan igen och vi träffade Amanda och Andrea på resturang Viskan mycket fint ställe :) Vi åt och snackade massa. Sen när vi var klara gick jag, Patrick, Lisa och Anna till en närliggande park och kikade, de fanns en bil som snurrade :S den testade jag och Patrick.. den var läskig.. Sen köpte vi klass och satte oss vi ett mysigt ställe vid vattnet (viskan) och satt där i typ 2 timmar :)

Nu är jag hemma och tänker tillbaka på den underbara dagen :) Detta får göras om många gånger :)

Peace N Love  ♥

Over N Out

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag bangar inte. Det var kanontrevligt :)

2009-05-21 @ 22:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0