Student bilder

Ni har säkert väntat på bilderna från min student.. Här kommer några som min pappa tog åt mig :)
Jag på väg till Champine frukosten :)
Jag efter utspringet (bilder från frukosten och tiden till utspringet kommer)

Vår kotegevagn, det är turisttåget som åker i Hjo :P
 PARTY!
Jag är taggad för kortege :D

"Efterfet på Arbetsförmedlingen"
Goa grabb-gänget, kommer sakna er!!
Hemma på mottagningen :)Jag & Syrran på kvällen innan Husaren! (hon tog studenten -07)
On my way to Husaren, "Husse"



Som sagt bilder från skolan kommer att komma när dom ligger på datorn, samt bilder från balen, kommer också :)

PEACEnLOVE

OVERnOUT



Kommentarer
Postat av: matilda

haha, va söt du var när du var liten!

2009-06-23 @ 19:38:52
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0