Comeback

Nu har jag åter igen gjort en comeback, idag blev de mellan stolparna med C-laget i match mot Trix/Forsvik.. fick dock stryck med 8-3 men dom 4 första målen hade jag inte så stor chans att ta... Visst gjorde jag några tabbar, de erkänner jag! Men jag tyckte de gick helt ok för att inte ha stått på ca 6 år! :D Fick sträcka ut några gånger kan jag säga :P kändes som jag var uppe i krysset ett par gånger men jag var nog inte så högt upp hehe :P

Nu försöker få ihop ekonomin i klasskassan :P går sådär haha alla pengar finns men ska dela de på massa folk i klassen :P men de ska vi lösa ska ni se :D

Dagens skämt hittar vi Forsvik! Kan bara säga att man är väldigt missnöjd med den biten... Av "profisonella" skäl kan jag inte säga mer!

Men men, vad ska man göra :P

Dags att vila lite

PeaceLove

OverNOut

Kommentarer
Postat av: Peter

Proffsigt att inte säga vad som hände i forsvika hörru!

2009-06-09 @ 00:44:05
URL: http://westmountain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0