Blir lite arg

Jag hade mitt EVK i torsdags angående mina förlängda studier.. Allt verkade så bra fram tills jag ställde mina frågor..
Fråga 1:
Får jag studiebidrag?
Svar: Nej det får du inte för du läser inte på heltid.. För att få de måste man läsa minst 500 poäng (jag läser 300). Kan man inte söka dispans? Nee, de går inte!
Fråga 2:
Får jag något busskort?
Svar: De tror jag. Eftersom du är inskriven på skolan ska du få de, men jag vet inte..
Min kommentar om fråga 2 i mitt huvud:
Om ni inte ger mig varken studiebidrag eller busskort kan ni stoppa upp mina betyg där solen aldrig skiner! Lixom ett busskort kostar 500-600 kronor. eller så får man ladda ett kort med pengar och 200 kronor går åt på 1 veckor lixom.. Då ska man punga ut 200 kronor varje vecka utan studiebidrag!! Då lär skolan få punga ut dom pengarna åt mig!!

Jag blir så förbannad!!!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag får inget studiebidrag heller,iofs måste man fylla 17 men får inte då heller. JÄVLARRR;D heh... så dåligt system på allt JU!



JO nu fan vinner han imörra! King match av honom asså:) kram

2009-06-06 @ 14:18:53
URL: http://thiindra.blogg.se/
Postat av: Sarah

Nope datorn är så seg nu :/ men ikväll

2009-06-06 @ 15:09:22
URL: http://thiindra.blogg.se/
Postat av: towe

yes, jag bor i skara :)

2009-06-06 @ 19:37:04
URL: http://ttowie.blogg.se/
Postat av: Cazzandra

fan vad segt att inte få något studiebidrag då :/, Det tycker jag man borde få om man ska fortsätta och busskort på de, Annars äre riktigt dåligt och ger dom inte de så kan dom stoppa upp huvudet i räva// Cazz

2009-06-06 @ 21:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0