5/7 2009

Idag är de väldigt soft dag.. Började med att jag vaknade upp och kollade på tv, sedan spelade tv-spel (Call of Duty 4) och klarade ut de idag :D mitt första spel jag klarar ut, haha.

Nu åt vi nyss lunch/middag, de blev sill, potatis, ägg, gräddfil och gräslök :) mumsens.
Nu sitter jag här och lyssnar på musik, bloggar, läser bloggar, rensar i min mail typ de.. sen ska jag upp til rummet och sova igen.. mår inte alls bra. de kan vara på grund av mina utslag fått i veckan på mina armar, men vad vet jag, jag är ingen doktor :P

Veckans snackis:
tidigare i veckan rankade fifa alla landslagen inför VM-2010.. Sverige sjönk som en sten..
Vad ska Lagerbäck/Andersson göra för att klättra igen? Ska man ta in en 4-5 U21 spelare redan nu eller vänta till senare. Alltså ta in då de som inte redan är med, som Elm och Berg.
In med Toivonen, Harbotsi, Martin Olsson, Bajrami, Bjärsmyr, Wernblom! In med nytt och ungt kött som kan röra om i den gamla tråkiga grytan!!

Vad tycker ni?


PEACEnLOVE
OVERnOUT


Kommentarer
Postat av: matilda

Sv: Haha, lät ju väldigt kul! Inte...

Kollar du nåt på touren då? :)

Kram

2009-07-05 @ 18:00:03
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: Johan Svensson

Hej!



Hoppas allt är bra med dig!



Du som tidigare har tävlat i min blogg vet väl om att jag den här veckan tävlar ut hela fem valfria gratisprenumerationer från Tidningskungen? Det enda du behöver göra för att vara med i tävlingen är att posta en valfri kommentar till det här inlägget:

http://hd.se/noje/nojesfaltet/2009/07/06/vinn-valfri-sommarlasning/



Kram



PS: Länka gärna till tävlingen på din blogg!

2009-07-06 @ 19:38:27
URL: http://hd.se/noje/nojesfaltet
Postat av: Cazzandra

hmm utslag? kliar de mycket och så eller? tänkte på om det var solexem, Men det kanske det inte är då. får hoppas de försvinner snart iallafall :). kram

2009-07-14 @ 19:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0