10 . 12 . 09

Idag torsdag den 10 december 2009, ligger jag på ett hotellrum i Linköping. Jag ska nämligen kolla på Lars Winnerbäck ikväll i Cloetta Center :D

Men mitt största problem är att jag just nu har inget att ha på mig på överkroppen :P när jag packade de sista i morse glömde jag bort att min skjorta hängde på en galje i hallen.. så den hänger kvar där, nu måste jag ut på stan och köpa mig något att ha på mig ikväll, haha. så typiskt mig! men jag vore inte samma person om jag var så glömsk xD

Sen fick jag veta i tisdags att jag och min domarkollega, Patrick, ska få åka på Sverige Cupen i Katrineholm :D Ska bli så sjukt kul att åka dit för det har varit vårt stora mål med denna säsong :D

Nu är de dags för lite käk och shopping i Linköping :D

Peace N Love

Over N Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0