Valborg!

Idag är det Valborg! idag ska jag döma antingen 18.30 eller 19.30.. det beror lite på om Någon kan komma och kolla på mig när jag dömer en av mina viktigaste matcher denna säsong... Men jag skulle inte tro att det är någon som gör de!!! Sen blir de att åka hem, byta om, sticka till Sara och grilla och dricka lite gott och umgås med underbara kompisar :)
På lördag fyller jag år :D :D :D Jag fyller hela 19 år :P jag känner mig gammal xD

Nee, nu sitter jag hos Erika och Othilia kom nyss hit till oss :D Ska väl snart dra till stöpen snart och hjälpa töserna med lite saker inför ikväll, sen sticka hem och göra mig i ordning inför matchen ikväll, vilken de nu blir...

Peace N Love ♥

Over N Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0