Surt

Idag började dagen med att

jag vaknade ca 45 minuter innan morsan skulle väcka mig och jag var redigt b**s nödig haha men men, jag hoppade in i duschen innan farsan o morsan skulle köra mig till Tibro för domarkurs inför handbollen. Jag skulle vara där ca 11.00 medans dom andra skulle vara där, ombytta och klara 10.00 för att springa deep-test, ett sätt att springa ett löptest på. Men eftersom jag har körtelfeber, förkylning och bihåle inflamation så fick jag inte, fast med pga körtlarna.. Så jag kom tills de var dags att köra regelprov då vi satt i par (dom par vi ska döma i, Jag och Mikael). När vi var klara kändes de som om de inte hade gått så särskilt bra.. När vi lite senare fick tillbaka proven visade de sig att alla nya domare hade gjort över förväntan bra provresultat och jag och Mikael fick 16 rätt av 20 möjliga, gränsen för att klara provet var 17 rätt. Så de var Väldigt surt. Men men, bara att läsa på mer och fixa omprovet :)
Efter kursen åkte jag tillbaka till Skövde och kollade på Skövde HF i EHF cupen (Europa cupen) där dom mötte ett bosniskt lag och vann med minst 30 bollar Haha

Imorrn'

Ska jag åka till Göteborg och träffa min älskling<3 Det ska bli så sjukt underbart =)
Älskar dig mest gumman



Hörs imorrn
Peace and Love
Kyssar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0