Ledig

Idag är vi LEDIGA

för vi jobbade på Matfestivalen och BIllingebragden.
Då fick vi vårat komp. idag =) Kunde inte sitta bättre med ledig dag idag :D
Så jag ska till skolan med bussen 13.50 för att hämta lite böcker, sen blir de lite ärenden på stan och sen hem och plugga gärnet!!! Måste verkligen jobba som ett svin nu.
Annars händer det nog inte så mycket idag, om ni vill kan ni adda min msn, för jag kommer nog vara online störe delen av dagen idag, den är [email protected].

Som jag lovade er i inlägget om Göteborg så kommer bilderna här:

Nya boxrna från H&M
 ♥ mönstret på byxorna

Jag är kär i min nya sjal♥


Nya klockan ♥




Peace and Love
♥Kyssar♥

Kommentarer
Postat av: robiN

roligt, ska du göra resten av din lediga dag då?

2008-09-16 @ 13:13:01
URL: http://roppsnopp.blogg.se/
Postat av: robiN

aha men det låter ju lagom slappt och trevligt :)

hmm jag ska jobba sen hem och tagga till för min kryssning som jag ska på imorgon woohoo :)

2008-09-16 @ 13:24:52
URL: http://roppsnopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0