Kvällning

Ja då var de Torsdag kväll och veckan går mot sitt slut.

Måste bara
Tacka alla besökare, klockan 22.40 hade 183 besökare =) TACK SÅ MYCKET :D

Ja, men nu skulle jag inte skriva om de för ni bryr er väl inte så mycket eller? hehe men ikväll blev de då som sagt att titta på matchen, HKC fick storstryk tyvärr, inte van att se de mot Kristinehamn.. Sen efter matchen hade "mina grabbar" träning och jag och en förälder som är väldigt engagerad pratade lite och så.. jag kommer nog ta det väldigt lugnt i år med de laget så jag hinner med skolan, döma och självklart min Älskling CamillaWatz♥ Så jag får se lite hur jag gör denna säsong, men jag lägger ju inte ner för alltid :D de går inte haha

vad skulle ni säga om att jag skulle ha en frågestund varje vecka? skulle ni drygt 180 besökare fråga mig något? dock är det X-antal, inte hur många man vill. Skulle de vara intressant?

Men Men, nu hör jag att sängen ropar på mig från övervåningen, måste nog gå och se vad han vill höhö
Vi hörs imorn' kära läsare, idag nådde jag besökstoppen nu klockan 23.10 hade jag 201 läsare :D
Peace and Love
Kyssar ♥


Du gör mig på så bra humör Älskling, du är Bäst  ♥CamillaWatz♥

Kommentarer
Postat av: Eriika

Looser ;) har mer än dig ändå xD hehe

2008-09-18 @ 23:24:16
URL: http://erikaaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0