Hjälp mig kära läsare

Nu har de hänt...
jag har fått skrivkramp, vet inte vad jag ska skriva om eller så.. vet inte om jag orkar blogga längre för får inga tips eller idéer längre från er läsare, snälla tipsa mig!!

Min senaste fråga var om ni skulle vara intresserade av en frågestund, men fick inte ett enda svar på de, så vi kör igen; Vad säger ni om en frågestund 1-2 gånger i veckan?

Och ni får väldigt gärna ge mig tips om dagens hiss/diss, Rätt/fel, musikvideo/låt allt möjligt, tipsa om egna/andra bloggare.. Tipsa gärna om mig för andra :)


Förlåt mig,
jag vet att jag lovade att inte ta henne ifrån dig,
men nu är de gjort, förlåt mig.
jag hoppas att det är sant de du säger om att ni glidit från varandra.
För jag vill verkligen inte vara anledningen till att ni inte umgås längre.
Innan jag träffade Millan var ni så grymt tajta, hon snackade nästan bara



Sov så gott kära läsare, måste lägga mig så jag orkar i morogn
Peace and Love♣
Kyssar♥


Saknar dig Älskling, kom hit nu, behöver dig här nu   ♥CamillaWatz♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0