Hemma

Ja, då vara man hemma efter skolan och fikan med Emelie S :)
Sitter här nu och filofiserar lite om vad jag ska göra resten av veckan, och då kom jag på att jag har nästan hela kalendern full fram till helgen då allt är oklart som vanligt hehe men ikväll (17.00) börjar handledar utbildningen så jag får börja övnigsköra :D ÄNTLIGEN imorgon ska jag på handbolls domar kurs och lära mig lite regler där haha som jag inte redan kunde såklart :P sen fredag är osäkert, men jag vill ut på krogen men får dock inte dricka något så jag vet inte... lördag blir de kanske göteborg, också oklart, söndag blir de soft :D

Jag ska klippa mig, någon som har förslag så GE MIG!!
Dags att kila iväg nu till bilen för en färd in till Skövde :D
Hörs ikväll =)
Peace Anf Love
PussPuss♥


Kommentarer
Postat av: nil abukar

Jo innan gryningen äter jag skit mycket.

2008-09-03 @ 16:54:45
URL: http://nilabukar.blogg.se/
Postat av: robiN

sv. nope hittade inget kul men fick i mig lite mat i alla fall :) gbg fan va najs :P

2008-09-03 @ 17:34:58
URL: http://roppsnopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0