Go'Kväll


Go'Kväll alla, då var de dags att blogga lite till denna afotn...
När jag väl kom till sängen när jag vilade tog de inte direkt så lång stund innan jag somnade :P  somnade vid 12-tiden och vaknade vid 14-tiden. Då fick jag ett ryck och var pigg igen och ville hitta på nått och hörde av mig till Erik och vi lekte lite. Han mötte upp mig på rese där vi tog första bästa buss (15.45 mot Ryd och KSS)
  När vi kom hem så åkte vi nästan direkt till Maxi och handlade lite. När vi kom hem lirade vi PS3 och Fifa 08. Sen var jag tvungen att åka på mötet (spelfri tisdag) där vi inte alls var många som kom och de blev lite små tjatigt mellan borden...
 
Nu sitter jag här och skriver...
Har nyss lagt på telefonen där jag pratade med min Underbara Camilla <3<3 hon är väldigt förkyld fast idag var hon bättre sa hon hehe tycker synd om dig, hoppas bara inte du smittat mig nu när jag är mottaglig för allt som finns haha

Men men.. blir väl att lägga sig nu då, titta lite på America Idol
Det är bara två kvar och det är  David Cook och David Archuleta, dom som lätt är dom två bästa :D

Ha de gött folket så hörs vi imorgon

Peace And Love <3

PussPuss♥


David Cook


David Cook


David Cook


David Archuleta


David Archuleta


David Archuleta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0