17/9-08

Hej alla läsare

Idag har varit en jobbig dag :(
Började med att jag inte kom upp ur sängen imorse när morsan väckte mig vid 06.20 och när jag väl gjorde de så fanns de inget sms från flickan :(
Men om man inte har fått ett får man väl se till att de finns ett :) så när jag hade satt mig ner på bussen till skolan 07.25 tog jag direkt upp telefonen och skrev ett sms till min sötsak<3
Väl i skolan ca 07.50 sitter många i BF3 (min klass) och endel tvåor tror jag de var i skpåshallen och tjötade som vanligt..
Men skolan började 08.00 med Estetisk verksamhet där jag inte vet vad vi gör, jag bara jobbar lite :S sen vr de rast och sen blev de att planera inför Hajekn 1-2 oktober. Gick inte så bra som vanligt men de får la funka bara :P
Efter planeringen var dags för LUNCH, det blev chili con carne *mums*
Efter den underbara lunchen blev de Historia A där vi tittade på en PP-presentation om Upptäckternas och enväldets tid. Kanske inte de mest intressanta men... Efter en tråkig lektion hade vi lååång rast innan vi skulle börja med idortten, där jag inte får bara med :( men jag tittade på idag för första gången :) och jag, Erika (http://erikaaberg.blogg.se), Sara och Emelie fick i uppgift att rita/skriva vad dom gjorde för något och vad dom tränade för muskler o massa bös xD fattade inte så mycket men de såg bra ut sa han :)

Efter idrotten gick jag, Erika, Emelie och Emil upp till stan, jag och Erika skulle köpa pennor o bös fast de blev inget, för Erika blev hämtad så fort vi kom upp till stan så jag gick till bussen som gick 15.50 till lilla Stöpen där jag nu sitter hemma under trappan och skriver i min blogg.

Ikväll ska jag på
ledar träff i handbollen som kanske blir kul...

Hörs senare kära läsare
Peace and Love
Kyssar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0