17/9-08 kväll

Ja då var de dags för kojan ännu en kväll.

Ska bli så sjukt gött o sova faktist. Har varit en tung dag för skallen, men som tur är har kroppen återhämtat sig bra efter alla sjukdomar, bihålorna är nästan helt över, min pencili kur går ut på Lördag. Och körtelfebern känner jag inte av än som tur är, hoppas bara inte jag får ett bakslag och blir totalt väck och att levern o bös får friskt nu.

Men men, mötet jag var på var inte direkt rogivande utan snarare uttråkande.. fattar inte varför man skall ha detta men, det är väl ett måste från klubbens sida.. Fast självklart får man sig ett gott skratt eftersom de finns ledare som är väldigt skämtsamma hehe

Nee, nu är de dags för sängen som sagt, kom gärna med tips och ideér jag kan göra här på min blogg =)

Peace and Love
Kyssar♥


Detta är mitt livs kärlek ♥ Camilla Watz ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0