12/9

Idag har varit en väldigt rolig dag,

dagen började med att morsan väckte mig som vanligt vid ca 06.40 och de blev att åka buss rese idag bara för vi skulle vara funktionärer på friidrotts tävling för gymnasiesär skolan i Skövde och Tibro. Fast dagen började inte bra med alla mediciner, kunde knappt svälja hostmedicinen och sen strula sprayen på bussen in... Sen var de ett j**la tryck på bihålorna så de gick knappt att stå upp när vi kom fram till IP. Men men, dagen gick och och de blev mindre och mindre tryck :)

Men snacka om goa ungdomar asso

alla var gryma på alla grenar asso, en tjej hon vann alla lopp, 100 och 400 meter med flera, flera, flera meter i marginal, på kula var det en som stötte 12,12 meter, och dom är så underbara att "umgås" med, många skrattar åt dom men alla som var där skrattar med dom.

Ikväll

har jag haft myskväll med mor min igen :) alltid lika mysigt att äta god mat, äta chpis o dipp och kolla på tv/film med lilla mor :) Tack så mycket Mamma, Du betyder Väldigt, väldigt mycket för mig<3 och självklart har man snackat med min underara Älsk<3


Nu ska jag gå till kojs med min regelbok och frågehäfte och plugga lite inför imorn, har regelprov för handbollen imorgon, wish me luck ;)

Peace and Love
Kyssar♥

Dom skiter i allt runt om kring,
dom lever bara livet och skrattar åt de,
Varför kan inte vi också göra de?
Jag vet svaret, för då "skämmer" man ut sig för samhället idag,
Men varför kan inte vi göra som dom i bara Skita i de och leva livet
och skratta åt de?!


Korregering: Fick en kommentar av en kompis i klassen och han sa de att: Att i bf där skiter vi i allt vi skämme rutt oss.
Det har han rätt i, men så fort vi tar på oss "privat" kläderna gör vi inte de längre "/

Kommentarer
Postat av: Matilda

jag gillar hmmm... mkt... gillar dina kommentarer som alltid känns omtänksamma och personliga :)

2008-09-12 @ 22:54:59
URL: http://elitcyklist.blogg.se/
Postat av: Matilda

givetvis får du nämna mig i dina inlägg :)

2008-09-12 @ 23:10:27
URL: http://elitcyklist.blogg.se/
Postat av: Matilda

Sv: Så lite så! Skoj när folk skriver om en!

Suss gott! Nu ska jag chilla! :D

2008-09-12 @ 23:21:09
URL: http://elitcyklist.blogg.se/
Postat av: Matilda

och jo! kommentera när du har skrivit så jag kan läsa!!!! :D ;)

2008-09-12 @ 23:21:32
URL: http://elitcyklist.blogg.se/
Postat av: welcome to the jungel !!!!

pga namnet vet du nog vem jag är... skit nice inlägg fan tummen upp men i bf där skiter vi i allt vi skämme rutt oss haha ville ba på peka det haha

2008-09-12 @ 23:49:27
Postat av: Eriika

Tack själv min älskade bror <3 riktigt roligt va det ;) hehe j*vligt kallt men det funkar ^^

2008-09-13 @ 00:04:21
URL: http://erikaaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0