Skåne :D

Här kommer en varm hösthälsning från Skåne till mina kära läsare!
Sitter just nu i Torekov med min Underbar älskling i knät :) Mega mysigt =)
Jag kom ner hit igår kväll ca 21.22 och sen dess har de varit mysigt eftersom jag får vara med min ♥CamillaWatz♥

Idag har vi inte gjort så mycket mer än att ha rivit lite tapeter i Millans rum och hjälpt hennes morfar att gräva ner en nätverkskabel och lite små tjiv "/ fast det är bra nu :D

Fick veta på tåget ner att en underbar kompis hade gjort slut med sin kille :( Hör bara av dig så lyssnar jag med vilja =)
Annrs på tåget var de trångt som få och man kunde inte bre ut sig som man ville. Eftersom jag har fått ont i mitt knä på senaste tiden behöver jag sträcka mycket på de. Så jag stog nästan hela vägen mellan Göteborg och Halmstad. Jag startade ju självklart i Skövde och bytte tåg i Halmstad men vi hämtade upp fler folk i Götet. Jag klev av i Halmstad ca 20.40 och var tvungen att vänta till 21.04 :O fast som tur va så kom tåget redan vid 20.50 =)

Imorn ska vi börja och tapetsera i älsklingens rum och sen ska vi kanske vara med Millans kompis Debbie.

Vi hörs senare i veckan =)
Peace n Love
Kyssar

Kommentarer
Postat av: mimmi

hoppas du haft en bra helg:)

2008-10-27 @ 18:59:56
URL: http://mimmigranberg.blogg.se/
Postat av: Daniel

Tapetsera rakt å fint nu!

2008-10-28 @ 13:28:33
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0