LOOOOOV!!

Fan va gôtt:D nu är det ÄNTLIGEN lov :D
Fast de blir att plugga som fan med det jag är efter i under lovet. Jag fick nämligen hjälp av en specialpedagog idag som sagt hur jag ska göra =)
Fast i helgen märks de inte att de e lov. Har lite saker att göra med skolarbete... Men det bästa som händer på lovet är självklart att jag drar till Skåne på Söndag igen :D de ska bli så sjukt gött att komma ner till Älsklingen igen <3

Älskar dig mest av allt ♥CamillaWatz♥

För övrigt ikväll så blir de handla lite mat för helgen, kanske ta en öl med farsan. Och självklart mys med päronen då syrran inte är hemma ikväll =)

Vi hörs senare idag
Peace n Love
Kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0