Hemma

♣Ja då har man kommit hem ifrån hajken.

Fan va gött o äntligen komma hem igen :D 2 dagar mitt ute i skogen med BF3 är roligt men man blir trött i kroppen =)
det började med att vi kom och de blev kaos med en gång, haha. fast de löste sig som vanligt. som ECo brukar säga "Ur kaos, kommer ordning!" På eftermiddagen och kvällen blev de lite aktiviteter från ungdomsgruppen, först var de att paddla kanot som jag och Elin ägde på *not* och sen var de lite andra leker... efter de var vi hungriga och på schemat stog de lunch :D och de blev Taco *mumma*

Efter lunchen var de lite fri-tid, där vi gjorde allt möjligt hihi :)

Sen när de blev skymning tog Sara fram sin gitarr och började lira lite och hela Skackastugen blev fylld med sång och musik :D Sen när de blev mörkare var de dags för Spökvandring Moahahahahaha
Som var rolig, jag trodde de skulle vara läskigare än de var.

Sen gick vi upp till stugan igen och de blev mer sång och de blev mer prat :D


Idag började de med att Erika och Otto gick upp vid 5 för att duscha och hinna packa ihop innan 7 då de var frukost, fast vi andra vaknade runt halv 7-7 :D

Efter frukost var de full rulle hela tiden, man fick inte många minuters vila fram till lunchen då vi satt runt elden och snackade skit som vanligt :D
Efter lunch hade min grupp aktiviteter och vi fick se att militärerna hade kommit på oss och stog vid våra grottor och vakade över oss fast dom gick när vi kom som tur va :) Men kul var de hehe

Nu är jag hemma och ska strax sova, ska tacka Helin för hon har gett mig tips om min blogg =)

Vi hörs någon gång i framtiden
Peace and Love
Kyssar♥


Kommentarer
Postat av: Eriika

Hahaha någon måste ju vara först upp för att duscha o jag tänkte fan inte duscha utan varmvatten ;)

2008-10-02 @ 22:55:29
URL: http://erikaaberg.blogg.se/
Postat av: Helin.K

Hahaha d låter roligt, varsågod:) aa det skulle jag väll haha varför inte :)

Peace n Love!

2008-10-03 @ 15:10:18
URL: http://kurdiiiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0