Husare vs. Bogrens

God dag gott folk!

Idag är de party :D Fira att vi går på jul lov imorn :D De ska bli så Gött :D

Jag ska gå ut med Hannah, Alfred, Mimmi, Anton, Lovisa och några mer från IT.. vet inte vilka folk men de blir kul :D
Vi kommer fara mellan Husaren och Bogrens ikväll :D är det någon mer som ska ut ikväll eller? :) vi kanske ses där ute på dansgolvet ;)

Dagen för övrigt har varit ok. På behovs kursen kollade vi på "I en annan del av Köping" :D den är så grym :D Min favorit är Tobbe och Micke :D Sen var de lunch, sen svenska där vi såg på filmen The night before christmas" , den var rolig, fast den kunde vara bättre.. Men de gick helt ok :) Sen skulle jag, Emil och Robbin upp till Komvux för att ha hand om en SFI grupp, där vi skulle lämna ut en enkät och ha en "idrottslektion" och vi valde innebandy :)

Sen blev de hem och göra sig i ordning och så och nu sitter jag här och väntar på korgen :D

Peace N Love
Kyssar


Kommentarer
Postat av: JESSICA

design hjälp?

2008-12-18 @ 18:58:02
URL: http://jessicathatsme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0