20 års jubileum!

Igår (lördag) firade jag och min släkt min 20:de födelsedag, fast den är idag (söndag). Så nu är jag gammal :( vill inte vara gammal än :P jag fick bara de jag hade önskat mig denna gången :D
Idag har de bara varit soft här hemma :) Under dagen har jag bara slappat och kollat på handboll, myst med vår vovve Ceasar :) sen längre fram mot kvällen så kom M och P hit och vi grillade :D Mycket gott, med mycket trevligt sällskap :)

Nu till de som är de värsta med att fylla 20 år på en söndag.. Systembolaget är inte öppet!!! :'( :'( :'(

De suger något brutalt att inte kunna gå på systemet bara för att göra de när man väl får göra de :P men jag får väl stå i kö i morgon (måndag) och vänta med A-lagarna (ta inte illa upp) utanför innan dom slår upp portarna till Systemet :P

Dags att sova nu :)

Peace N Love

Over n Out <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0