-_-

Jaha.. efter ett tag av ledighet från dömning är de nu snart dags igen om x-antal timmar.. Just nu, inte så pepp på de, men de kommer väl i morgon.. I hope.

Idag har varit en bra dag =) var i Skövde och åt en god lunch på Gräddhyllan, kommer dock inte ihåg allt som de var :P men Fläskytterfilé med Timjanrostad potatis och Dijon- och champoinsås =) De kallar jag en bra lunch :D om de är någon som vill äta lunch, call me :P sen blev de hem och softa, sen in på spelfritisdag där de var trevligt.

Nu ligger jag här ensam i min stora säng, och önskar att jag hade någon att dela den med..

Dags för 2½ men och Jims Värld, sen sömn!

Peace N Love

Over n Out <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0