Spelfritisdag

Idag gott folk är de spelfritisdag.. för er som inte vet vad det innebär så är de första tisdagen varje månad där man i sin lokala domarklubb träffas och har möte eller hittar på något trevligt tillsammans. Idag blir de äventyrsgolf uppe på Billingehus :)

Men jag ska inte skriva så mycket om just de.. jag ska skriva att jag inte har en enda match fram till på söndag :O så mycket ledigt har jag aldirg haft hittills under säsongen, eller kommer få, förutom under sommaruppehållet då såklart :P

Sen en annan mycket rolig grej :D Som jag skrev i fredags så ringde de från Ädelfors folkhögskola och frågade mig massor med frågor.. redan igår (måndag) fick jag ett brev där ifrån och de första jag såg var ett kuvärt som låg i brevet :O de första som gick genom mitt lilla huvud var "hade jag kommit in?, hade jag inte kommit och skulle skriva ett  brev för att 'överklaga' deras beslut?!" Sen öppnade jag pappret som låg i och där stog de att jag har fått en plats på Ädelfors folkhögskola och att jag skulle fylla i lite mer uppgifter och sen skicka tillbaka om jag tackar ja  eller nej till platsen jag fått!
Självklart kommer att tacka JA! De finns liksom inget annat svar att ge. Från att ha gått helt arbetslös och inte har något att göra på dagarna till att veta att fr o m 23/8 kl. 13:00 går jag i skola, i hela ett läsår :D

Det är inte förens igår kväll/idag som jag har verkligen fattat att jag ska plugga på annan ort och flytta hemifrån.. Men min största fråga.. kommer mina vänner komma ihåg mig? kommer dom bry sig när jag kommer hem på helger och när jag slutat? Hur gör jag för att söka alla bidrag? Just nu är jag förvirrad!! Många frågor, lite svar :S Men de kommer jag få svar på hoppas jag :)

Peace N Love <3

Over N Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0