Aranäs Open 15-17/5

Var ju i Kungsbacka i helgen och dömde Aranäs Open!
Dag 1 15/5
Började med skola som vanligt, mellan 10.00-11.20. Sen for jag hem och packade de sista och så, självklart blev de en liten tupplur :P Sen vid 16.30 åkte jag, pappa, mamma och syrran till Skövde, först Sigges för jag att köpa snus till helgen :P Sen till Arena Skövde för att bli upphämtad av han som skulle köra hela gänget från skövde ner till Göteborg. Runt 19.00 kom vi ner till Kungsbacka efter många varv i centrala Kungsbacka, haha. Där väntade 3 domare till, Andrea, Amanda och Lisa. Första intrycket av dessa tjejer var bra. Trevliga och pratglada tjejer hehe. På kvällen när vi packat in oss i stugorna vi skulle bo i, blev de mat på stan. De blev en pizzeria :P Inte den bästa jag varit på kan jag säga :P Alla fick sina pizzor efter ca 10-15 minuter, och jag som bestälde sallad (pga cupmage) fick fråga om dom hade börjat med min sallad efter 20 minuter. Dom svarade då snart. de tog runt 5-10 minuter till att få min mat :S
Efter maten blev de att fara tillbaka till stugorna och bara umgås :) Lirade kort med de som bodde i samma stuga som mig, de blev att spela Kotte. Sen blev de sängen vid halv 12-tiden :)
Dag 2 16/5
Började med frukost vid 07.45. Då var jag riktigt seg o trött. Men vid frukosten satte jag mig och min kollega vid ett bord och började äta. Då kommer de pratglada tjejerna och sätter sig vid oss. Mest pratglad var nog Lisa :P När frukosten var klar gick alla utom jag och min kollega till och dömde. Vi började döma 08.50. Dagen gick och vi hade vår sista match 14.20.  Då gick vi till stugan och jag gick sen och kollade på handboll medans min kollega vilade lite. Efter middagen som var kycklingfilé och klyftpotatis, som var den godaste Cup-mat jag ätit så drog jag och min kollega till Hemköp och handlade engångsgrillar, 30 korvar och 30 korvbröd + lite dricka. Som vi sedan grillade på kvällen. Men tjejerna tyckte vi var kassa för vi hade gjort kemikaliekorvar för vi hälde på lite tändvätska för att få lite fart på ena grillen, sen var de skorp korvar för vi grillade några perfekta, sen var de vårt korvar, för en korv hade fått en bubbla. Dom hånade oss :( Men korvarna verkade goda för alla utom 4 blev uppätna. Sen blev de kortspel + Eurovision song contest. Tjejerna var som galna för Alexander Rybak var SÅÅÅ snygg :P (fast då har dom inte sett mig i mina bästa dagar) Och sen blev de tjöt och skratt. Jag och min kollega blev kvar där inne för vi skulle snacka om hur vi ska döma osv. Sen blev de även tjöt med tjejerna för dom kunde inte vara tysta :P vid 01-tiden gick vi in till oss och sov :)
Dag 3 17/5
var den sista dagen :( Jag och min kollega såg inte fram emot denna dag för dels var de lite halvdåliga matcher, och de var sista dagen på denna underbara helg och cup :( Men vi gick upp tidigt vid 06.45-07.00 för att äta frukost. Det blev en väldigt konstig frukost för jag och min kollega pratade inte mycket. Jag pratade inte för jag hade halsbränna och var trött och lite ledsen eftersom detta var sista dagen på cupen och vi skulle få umgås med tjejerna från Borås :$ Sen var vi nog Väldigt taggade inför dagens matcher eftersom det var viktiga för oss båda och lagen eftersom de var slutspel. Men dagen gick och vi avslutade med en av de matcher vi tidigare utsett till den "roligaste". Andrea och hennes kollega kollade på vår match :P dom såg inte direkt roade ut, men man fick ju titta på dom :$ :)
Sen var de slut på de roliga och vi åkte hemmåt :(

För att resumera denna helg som var så var de nog en av de mest roliga jag varit med om på väldigt länge!!! :D Tack alla som var med i vårat projekt där nere :) Hoppas vi ses snart igen :)

Peace N Love  ♥

Over N Out

Kommentarer
Postat av: Niklas

Ja tack....

Men varför skrev du inget om mig och Tompan ;-D

2009-05-19 @ 22:18:02
Postat av: Till Niklas

jag gjorde inte de för jag visste inte om jag fick använda era namn nämligen..

Har varit med om massa skit för jag råkade lägga ut ens namn och den inte ville de...

2009-05-19 @ 22:31:54
Postat av: Niklas

Klart du får använda mitt namn !!! Ja e la ingen kärring heller ;-)



Skriv lite skit om mig när du endå är igång :-D

2009-05-19 @ 23:19:37
Postat av: Sarah

Låter bra:)

2009-05-20 @ 10:59:54
URL: http://thiindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0