Tjo

Hejsan alla läsare!

Nu sitter man i skolan då och väntar på lektion som börjar ca. 13.50 då vi ska sammanställa vår enkät som vi lämnat ut, det är ca 100 stycker. Har nyligen haft projektarbete och vi finslipar på våran rapport som vi inte fattar hur vi ska göra, Haha. eller jag gör inte de i alla fall :P

Efter skolan ska jag åka hem och ringa min praktikplats om jag hittar nummret dit och boka in ett möte med min handledare jag ska ha. Efter ska jag förhoppningsvis åka in och "träna", alltså gå en promenad eftersom jag inte kan springa 5 meter utan att lipa :'( sen blir det
BASTU med alla goa gubbar :D ritkigt kul och bra mycket skitsnack blir de ;)
Fick ett brev från sjukhuset igår där det stog att dom har skickat tillbaka min ortopediremiss till vårdcentralen för dom var tvungna att ha en rönktenbild på knät för att bedöma och skicka mig vidare till en ortoped...
THAT SUCKS!!!!
Men men, det är väl så vården i Sverige fungerar... om den nu gör de?!

För er som undrar har jag fortfarande inte tagit något beslut om hur jag ska göra kommande fotbolls säsong om jag ska ta steget upp eller vara kvar där jag är.. Ett Mycket svårt beslut att fatta!!

Dags att hitta på något nu

Peace N Love♥


Kommentarer
Postat av: *saga

vården i sverige funkar BRA om man jämför med oss i Finland.. fy fan - det suger här!



men drömma ska man ju! :D och de kan ju bli verklighet :D

2009-01-29 @ 13:34:36
URL: http://thiindra.blogg.se/
Postat av: Matilda

Vill du så klarar du allt.



Sv: Med mig är det underbart fint faktiskt.

2009-01-29 @ 17:05:28
URL: http://elitcyklist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0