Doktorn...

Var hos farbror doktorn igår med mitt knä..
Som jag kanske har nämt tidigare så har jag väldigt ont i mitt vänstra knä.. har varit hos min sjukgymnast tidigare och fått lite övningar som inte hjälper :( så jag gick till doktorn och han trodde att de var den främmre minisken som var trasig :'( Jag blev inte så glad över att höra de "/ jag hoppas jag får en tid hos ortopeden snart så jag kan få bli undersökt av honom och om det visar sig vara minisken att jag får bort skiten så jag kan bli bra igen. Jag saknar verkligen att döma lite fotboll, kan inte göra de :(

Men men, var som sagt inne och kollade på handboll förut, kanske inte den bästa match jag sett, men fan vilken lirare i HP eller!! Kommer inte ihåg vad han heter men grym var han i alla fall :D

Allt för mig denna gång
Peace N Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0