29/1 2009

Idag var en rolig dag fram till vår sista lektion.. Då skulle jag Emil och Robbin sammanfatta ca 100 enkäter :S
Det var inte kul vill jag lova!!

Idag hade vi besök av en dam från kommunhuset :P kommer inte ihåg vad hon gör där, men något hon har hand om är att vara ansvarig för alla Kontaktpersoner. Vi fick en blankett om vi ville, självklart tog jag en :D jag fyllde i den och skickar den i morgon :D Hoppas jag blir utvald :D Killar brukar hon oftast ta in snabbt =)

Nu sitter jag här och softar lite, ska snart ta lite tabletter mot knät sen sova :D

Sov gott alla där ute<3

Peace N Love

Kommentarer
Postat av: *saga

Ja super :D klart jag såg, KUL att bli 7a :D



hoppas du blir utvald :D

2009-01-30 @ 09:39:20
URL: http://thiindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0