20/1

Godagens, de var ett tag sen nu!

Jag har tyvärr för mycket i skallen just nu för att kunna blogga "/ Hoppas jag kommer igång igen snart, mår bättre av att blogga =)

Den senaste tiden har varit väldigt tung på grund av min förlust av mitt ex.. Plus att jag inte kan träna eller döma något just nu men jag måste.. mitt knä pinar mig så jag inte vet vad.. kan knappt gå i trappor längre :S
Idag fick jag 2 IG-varningar också :S En i Svenska och en i Människor i behov :S det känns inte skönt att få de två just nu.. snart praktik och har en jävla massa att jobba upp + att vi ska nationellt prov mitt under praktiken :S inte kul alls kan jag lova "/

Men men, man får väl se de som så här att vi har 100-150 dagar kvar till studenten :D

Ska försöka plugga lite nu sen åker jag till Skara och dömer handboll :D
Peace N Love


Jag vet ju varför du gör så här..
Jag vet ju de, det är väldigt lätt att genomskåda ska jag säga dig..
Men så jävla dum som man är så går man på skiten ändå. Du gör så mot mig för att jag ska få dåligt samvete och bli avundsjuk, det är så tydligt!!!
Men en så dålig människa som jag vet inte bättre än att gå på den jävla skiten du håller på med.. Tyvärr..
Men du ska fan inte få knäcka mig! Det har du gjort länge nu. Tvingat mig leva som en jävla toffel! Aldrig mer ska jag tollerera detta, Aldrig mer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0