MATTIAS-dagen

24/2-09 är det Fettisdagen och den enda dagen jag kommer ihåg min namnsdag på, haha har aldrig kommit ihåg min namnsdag tidigare år, men detta år gjorde jag de eftersom det är på Fettisdagen :P

Nee men nog om den feta dagen. Idag började jag praktiken klockan 15.00. Fast denna dag skulle jag Mrs. Y och Mr. E till SISU och lämna våran marknadsundersökning som vi gjort och så.. Så vi träffades där 14.00 sen blev de att fara med fart till bussen som gick 14.45.. När jag kom till Stöpen blev de att gå in i affären för att köpa lite semlor att bjuda på när de var fika time på jobbet :) Så jag kom dit runt 15.15 och då var de redan dags för fika :D sen efter de jobb direkt :) dagen har varit som alla andra, roliga och spännande:)
Denna kväll slutade jag 21.00, även idag kom jag iväg i tid, skönt :P
Nu ska jag snart till sängs, börjar klockan 8.00 i morgon och ska iväg till Bonus.

All for now

Peace N Love♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

skickade grattis på namnsdagen men tydligen funkade inte publishme då :S blä! ;D

2009-02-27 @ 13:10:47
URL: http://thiindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0