......

Förlåt alla läsare, men jag behöver skriva av mig endel....

Alla är inte som du är och hoppar till första "bästa" direkt efter
Vissa vill kanske smälta allt och gå vidare när man smält de
Men du vill ju bara hoppa runt till alla andra, en ny varje gång
Du berättar allt för mig för att göra mig arg/ledsen
jag vet de, det är så tjejer fungerar
Jag vet, hur kan jag veta de?! Jo, jag umgås med tjejer varje dag i skolan
man lär sig hur ni fungerar!
Jag är inte blind, du sa att du ville lära känna mina kompisar,
men du sa att de var elaka så inte vi killar ser!
Vad var inte du mot dom då? Blängde efter dom så fort dom kom
i närheten av mig!

Hoppas jag slipper snacka med dig igen, försöka inte vara "vänlig" längre
Det har du inget med att vara, slöseri med tid
Precis som du var f

Kommentarer
Postat av: sara

bra matte.. bra skrivet ;) vi tycker om dig allihopa..

2009-02-26 @ 15:23:52
URL: http://saraisdashit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0