18/2 2009

Hejsan allihop!
Förlåt för igår, jag var tvungen att skriva av mig lite som ni kanske läst
Igår var de som sagt tung dag på praktiken, de följde med mig hem och de blev inte bra hemma heller..
lade mig i sängen lite när jag kom hem, när jag reste mig blev de svart för ögonen, jag blev illamående, snurrig i drygt 1 timma.. Det blev inte bättre under kvällen så jag trodde de var något med kroppen.. Men efter skön sömn var de bättre men inte bra.
I morse blev jag väckt vid halv 6 men gick upp typ 20 i 6 och hade lite smått panik. jag fick typ springa till praktiken idag, de var halt ute och gick inte springa så bra haha Men när jag kom dit var de lugnt, den lugnaste dagen hittils pepper, peppar... När alla åkt började vi städa hela basen, de var lite kul =) I morgon är jag ledig, någon som vill hitta på något? =)

Nu väntar jag på pappa för vi ska ut och åka när han slutat, passa er nu ;)

Peace N Love♥

Kommentarer
Postat av: Eriika

Idiot!!

Du ska ju leka med mig i morgon!!

Har försökt att få tag på dig iveckan, men du vill ju inte prata med mig :(

Jag har träffat en... ;) hahahaha

Shit shit.. kan du höra av dig till mig så att jag vet att du lever eller? blir fan orolig här borta!

Älskar dig lillebror <3<3

2009-02-18 @ 18:18:44
URL: http://Erikaaberg.blogg
Postat av: Anonym

Heheh tur man är i tidaholm då annars hade det nog vart farligt om du är ute och kör:P x)

2009-02-18 @ 19:37:19
URL: http://zacooza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0