16/2 2009

UPDATE!
Lite ändrade planer. Mamma köper maten och jag gör den om jag hinner.. Måste nämligen in till Tele(s)nor butiken i Skövde för nu har hela familjens mobilen nästan lagt av.. När man ska prata i telefonen hörs de inte vad vi säger.. :S Någon som känner igen de?
Blir ännu en dag av stress då.. jobbigt värre, jag som hade bestämt att inte stressa mer detta skolår, men så blev de inte..

Peace N Love♥

God Morgon!
Vaknade nyss av att det lär i mitt rum, jag blev rädd. Men när jag vända mig om märkte jag att jag hade somnat med tvn på i natt och den stog på hehe Så de blev att vakna till och läsa tidningen och ta på sig lite kläder och gå ner hit i blogga lite
;)
Idag väntar en nervös väntan innan jag ska börja årets praktik =) Fast innan dess ska jag duscha, köpa lite mat så jag har med mig dit, idag blir de sallad av något slag :) sen blir de att gå till pratiken vid 15.50-15.55 eftersom jag börjar klockan 16.00 =) Det ska blir
roligt =)

Allt för nu!

Peace N Love♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0