13/2 2009

Tjolahopp på Fredagen den 13 :O
Har ni haft någon otur idag?
Det har inte jag.. Peppar, Peppar...
Eller jo, när vi åkte hem från Ullared idag så, tog ledarbilen med GPS och åkte först för dom hade GPS.. Haha vilket skämt. Den skiten leddes oss in på en omväg, fast den gick mycket snabbar, men de var nog för vi körde lite för fort, hehe. Men de var kul :D

Dagen började med att jag skulle väcka Erika när hennes mobil ringde vid 4-tiden på morgonen :O Men för första gången som jag inte vaknade av ett mobillarm väckte jag inte henne :P Så hon fick panik när hon vaknade och klockan var 04.45 och vi skulle åka 06.00 från Skövde. Hon skulle duscha och ha sig :P Men klockan gick och jag vaknade inte för att Erika sprang runt i huset (hon och jag sov nere på soffan :P) så vid 04.55 hade hon hämtat sina hundar och jag vaknade av att jag fick en tass riven mot huvudet och många pussar i ansiktet så vaknade jag :P Men de var bara att gå upp och göra i ordning sig och så för att bli klar i tid. Vi åkte från Ryd vid ca 06.08 eller något :P Vi åkte och vi åkte. var framme mellan 9 och 10 vid Ullared :D
Där inne gick jag tillsammans med Mr. R och Mrs. S. Jag och R hade skit kul :D vi tittade nog inte lika mycket på saker och ting som vi tittade på/efter tjejer :O Jag och R var sist ut av gänget :D fast vi tittade på tjejer mest i slutet ;) Det var kul :D Jag köpte mig en Trenchcoat, parfym, ett par strumpor, cardigan, halsduk och en cream till mammsen =) Sen hittade jag en nice hatt till Trenchen och halsduk, fast då säger R att han hade en precis likadan hemma som jag kunde få av honom :D De tackade jag för med en gång =)
Hemma i Skövde åkte jag R och Erika till Madia Markt för R skulle köpa ett hemmabio system :P men de var för dyrt haha. Sen drog vi hem till Erika och drack kaffe, snackade skit om allt som hänt och så vidare. Sen blev de Erikas rum med tv och så klart Lets Dance :D Laila Bagge är ju med ;)
Nu är jag hemma med hjälp av R som körde hem mig :D

Allt från mig för nu!

Peace N Love♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0