11/1 2009

Godagens alla där ute!
Då var man hemkommen från Lidköping :D
Som jag nämde igår så skulle jag shoppa, och de gjorde jag nog :D Ett par Chinos, ett par jeans och en tröja =) Byxorna behövde jag verkligen, fast tröjan köpte jag för den kostade bara 99 kronor :P Så de var ett slösaktigt köp men den är nice =)
Nu blir de snart sängen och kolla på tv/sova till tv :P har väldigt ont i huvudet på grund av dålig sömn de senaste dagarna hehe men så är de med lov :D
Imorn blir de lugn dag fram till ca 4-tiden. Då ska jag gå till min praktikplats på ett besök sen efter de ska jag åka till Erika och sova hos henne, för vi och några fler ska åka till GeKås Ullared på fredag morgon:D


Allt för nu

Peace N Love♥


Kommentarer
Postat av: h.k

Hej! Det var skitlängesen jag skrev haha jag vet, men jag är tillbaka! Åhh jag har sömnproblem vet exakt hur det är, hoppas det blir mer sömn ikväll :)

Peace n Love!

2009-02-13 @ 11:52:21
URL: http://kurdiiiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0