10/2 2009

Idag kära folk har jag åkt buss och bidragit mycket till minskad växhuseffekt :D
Jag har åkt 6 turer med buss idag, istället för att åka bil!

Åkte in till Skövde för att sedan åka ner till skolan och hämta lite saker.. Det var tyst och lugnt för en gångs skull där haha Sen blev de upp till Resecentrum och ta en buss hem, snabbt hem och vända in till Skövde igen... För ett bege mig till Kärnsjukhuset och få mitt knä röntgat.. det gick snabbt och smidigt och jag var ute ur lab 9 redan innan jag skulle vara där enligt kallelsen.

Svaret skickar dom till läkare på Vårdecentralen som sedan kontaktar mig.. Hoppas på de sämsta och de bästa :D

Nu ska jag kolla på Macken :D

Peace N Love♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0